كلام من القلب
أنت غير مسجل فى المنتدى ارجو التسجيل
كلام من القلب
أنت غير مسجل فى المنتدى ارجو التسجيل
كلام من القلب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

khrata.yoo7.com

الرئيسيةسلسة " لو عايز تحرق دم بنت " الحلقة الثانية Emptyأحدث الصورالتسجيلدخول
مرحبا بكم فى كحرتا المديرون(أحمد نبيل وحمزه الحديدى )أرجو التسجيل فى المنتدى وللسؤال على أى أستفسرات أتصل ب0191735862أوعلى البريد الالكترونى sadbird_midoo@yahoo.com
مع منتديات كلام من القلب حياتك كلها دراما
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» هى غلطتى والا الزمن دوم غلطااااااااااااااااااان
سلسة " لو عايز تحرق دم بنت " الحلقة الثانية Emptyالخميس نوفمبر 18, 2010 7:45 am من طرف حمزه الحديدى

» ولسه بتحبو ياقلبى
سلسة " لو عايز تحرق دم بنت " الحلقة الثانية Emptyالخميس أغسطس 19, 2010 2:55 pm من طرف زائر

» اصعب مافى الحب
سلسة " لو عايز تحرق دم بنت " الحلقة الثانية Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:36 am من طرف زائر

» تحدى الحزن
سلسة " لو عايز تحرق دم بنت " الحلقة الثانية Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:34 am من طرف زائر

» اكيد هنساك
سلسة " لو عايز تحرق دم بنت " الحلقة الثانية Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:27 am من طرف زائر

» مضعفتش قصاده مشافش دموع عينيا
سلسة " لو عايز تحرق دم بنت " الحلقة الثانية Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:22 am من طرف زائر

» علمنى حبك ان ابكى
سلسة " لو عايز تحرق دم بنت " الحلقة الثانية Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:14 am من طرف زائر

» عن الحب
سلسة " لو عايز تحرق دم بنت " الحلقة الثانية Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:11 am من طرف لغة العيون

» خصائص شهر رمضان
سلسة " لو عايز تحرق دم بنت " الحلقة الثانية Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 6:50 am من طرف زائر

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
منتدى
ألم عربى وأجنبى
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 3 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 3 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 24 بتاريخ الإثنين يوليو 31, 2017 8:51 am
سحابة الكلمات الدلالية
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
سلسة " لو عايز تحرق دم بنت " الحلقة الثانية I_vote_rcapسلسة " لو عايز تحرق دم بنت " الحلقة الثانية I_voting_barسلسة " لو عايز تحرق دم بنت " الحلقة الثانية I_vote_lcap 
حمزه الحديدى
سلسة " لو عايز تحرق دم بنت " الحلقة الثانية I_vote_rcapسلسة " لو عايز تحرق دم بنت " الحلقة الثانية I_voting_barسلسة " لو عايز تحرق دم بنت " الحلقة الثانية I_vote_lcap 
حرارة الحب
love with out end
No_name......12
النمر المفترس
لغة العيون
أحمد نبيل
محمد اشرف
BeSoOoOo
تصويت
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط أحمد نبيل أحمد محمد يوسف على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط كلام من القلب على موقع حفض الصفحات

سلسة " لو عايز تحرق دم بنت " الحلقة الثانية

كاتب الموضوعرسالة
No_name......12

No_name......12

أفلام : 210

بطاقة الشخصية
أغانى:

سلسة " لو عايز تحرق دم بنت " الحلقة الثانية Empty
مُساهمةموضوع: سلسة " لو عايز تحرق دم بنت " الحلقة الثانية   سلسة " لو عايز تحرق دم بنت " الحلقة الثانية Emptyالخميس فبراير 04, 2010 7:12 pm

تابع سلسلة " لو عايز تحرق دم بنت "

نكمل من اللى قولناه من المره اللى فاتت
ركز معايا

6- لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسالك عن رايك فى شكلها قولها
هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى!!!!!!
(اللى مافيهمهاش يسالنى)
7- لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30
بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة!!!!!
8- لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول) .....
هتنادى عليك........
- احمد .... ممكن لو سمحت......
- بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده......
طبعا و شها هيبقى شبق الطمطماية لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لوميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق....
و فجاة روح كلمها عادى و لا كان حاجة حصلت......
هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....
(على فكرة انا لما عملت كده كانت صدفة و الله ماكنتش اقصد)

استنونا لسه فيه جديد....
المره اللى جايه بقى ان شاء الله....

سلسة " لو عايز تحرق دم بنت " الحلقة الثانية
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سلسلة " لو عايز تحرق دم بنت " " كوميدى "
» اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى"
» قواعد حل المشكلات الحلقة (1)
» جديد وخطير ومهم جداجدا من "برمج عقلك"
» أسئلة رخمه مالهاش اي لزمة في الدنيا " كوميدى "