كلام من القلب
أنت غير مسجل فى المنتدى ارجو التسجيل
كلام من القلب
أنت غير مسجل فى المنتدى ارجو التسجيل
كلام من القلب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

khrata.yoo7.com

الرئيسيةاتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" Emptyأحدث الصورالتسجيلدخول
مرحبا بكم فى كحرتا المديرون(أحمد نبيل وحمزه الحديدى )أرجو التسجيل فى المنتدى وللسؤال على أى أستفسرات أتصل ب0191735862أوعلى البريد الالكترونى sadbird_midoo@yahoo.com
مع منتديات كلام من القلب حياتك كلها دراما
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» هى غلطتى والا الزمن دوم غلطااااااااااااااااااان
اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" Emptyالخميس نوفمبر 18, 2010 7:45 am من طرف حمزه الحديدى

» ولسه بتحبو ياقلبى
اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" Emptyالخميس أغسطس 19, 2010 2:55 pm من طرف زائر

» اصعب مافى الحب
اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:36 am من طرف زائر

» تحدى الحزن
اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:34 am من طرف زائر

» اكيد هنساك
اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:27 am من طرف زائر

» مضعفتش قصاده مشافش دموع عينيا
اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:22 am من طرف زائر

» علمنى حبك ان ابكى
اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:14 am من طرف زائر

» عن الحب
اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:11 am من طرف لغة العيون

» خصائص شهر رمضان
اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 6:50 am من طرف زائر

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
منتدى
ألم عربى وأجنبى
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 5 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 5 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 24 بتاريخ الإثنين يوليو 31, 2017 8:51 am
سحابة الكلمات الدلالية
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" I_vote_rcapاتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" I_voting_barاتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" I_vote_lcap 
حمزه الحديدى
اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" I_vote_rcapاتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" I_voting_barاتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" I_vote_lcap 
حرارة الحب
love with out end
No_name......12
النمر المفترس
لغة العيون
أحمد نبيل
محمد اشرف
BeSoOoOo
تصويت
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط أحمد نبيل أحمد محمد يوسف على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط كلام من القلب على موقع حفض الصفحات

اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى"

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
No_name......12

No_name......12

أفلام : 210

بطاقة الشخصية
أغانى:

اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" Empty
مُساهمةموضوع: اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى"   اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" Emptyالخميس فبراير 18, 2010 6:46 pm

اتعلم ازاي تعاكس البنات

--------------------------------------

ازيكوا يا شباب

ركزوا معايا متسرحوش

عشان مش هعيد تانى
الكل معايا يستعد !! تخيل البنت من دول ماشية وليكن فى الشارع او فى مول ودخلت نغاشيشك قوي وعايز تكلمها

قرب منها وفي صمت دامس ولازم تخليها تشوف عيونك

إفضل بص ليها

البنت طبعا هتتكسف وتبص الناحية التانية

انت هتطلع رخم وتقرب جنبها تقولها ياه إية العيون الجميلة دي عيونك جميلة زي القطط بالظبط

هية هتبتسبم ومش هترد وهتتقل واحلي حاجة البنات اللي بتتقل ..

انت بردو هتكون ارخم وارخم ومتسبهاش قولها تعرفي انى عمري ماشوفت احلي من الشعر دة
ولو كانت لابسة طرحة
تقولها لعلمك شكلك جميل جدا بالطرحة مش هتعبرك بردو اطمن ...

خليك أرخم وأرخم (على طبيعتك اقصد) قولها بردو مش هتعبرنا ياجميل ... علي العموم دة رقم تليفوني وتقوله

هتلاقيها مطنشة قولها انتى بتتقلي لية انا عايز الرضا ياعسل

وخليك واد جنتل وانت بتعاكس يعني مترميش نفسك عليها اوى

قولها علي إسمك وإفضل ماشي جنبها مش وراها مش عايزين غباء وبصلها اوى ..

هتقولك فية اية انت عايز اية قولها بس اصل اول مرة اشوف حد بالجمال دة ..هتقولك ...ياخفة..وهية بتضحك...
قولها تعالي نقعد في اي كافيترية او اى مكان انتى تختارية ..
هتتراخم وتكشر وتقولك مبقعدش
قولها طيب انا فرحان اوى لانك رديتي عليا ..
هتضحك قولها علي العموم انا عايز اكلمك لانى معجب بيكى اوى
هتقولك لا قولها لا لازم اكلمك
هتلاقيها بتقول لا وهية من جواها نفسها تكلمك
قولها طيب شوفي انا بكرة هقعد فى المكان الفلاني وهنتظرك الساعة كذا كذا
هتسكت امسك اي ورقة وقلم واكتب رقم تليفونك واسمك ولازم تحطة مثلا علي كتاب ليها مسكاة اى حاجة مسكاها ولو
انت جرئ حطها في إيدها وإمشي علي طول وقولها ياريت اسمع صوتك ياجميل
وبعدين
.

.

هتلاقي نفسك اما في السجن او عند المأذون مع ان السجن اهون..
شفتوا بقي اخرة اللي بيعاكس البنات في الشارع
يارب تتعظو
وتسيبو بنات الناس فى حالها
جاتكو القرف مليتو البلد

وملحوظه صغيرة تانى للتذكير: لو حصل اى ضرب انا ماليش دعوة
انا مش مسئول عن سوء الاستخدام فى المراحل الاولى

.................
تحياتى
Admin
Admin
Admin

أفلام : 1081

بطاقة الشخصية
أغانى:

مُساهمةموضوع: رد: اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى"   اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" Emptyالجمعة فبراير 19, 2010 1:56 am

ولا شكرا على عودتك للمواضيع وبجد أنا كنت مستنى منك أى موضوع ومش لوحدى والمصحف أنا وأصحابى خاصة هيمالا بجد موضوع جامد أوى خاصة عشان نعرف أما نعاكس نهيتنا أيه
https://khrata.yoo7.com
No_name......12

No_name......12

بطاقة الشخصية
أغانى:

مُساهمةموضوع: رد: اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى"   اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" Emptyالجمعة فبراير 19, 2010 9:35 am

اى خدمه يا روح الروح
ادعيلى بقى
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى"   اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" Emptyالجمعة فبراير 19, 2010 1:11 pm

هههههههههههههههههه بس المعاكسة دى موضه قديمة اوووووووووووى وبعدين هو انتو مش عندكو اخوات بنات ولا انتو عندكو حساسية ولازم تعاكسو البنات ربنا يهديكو يااااااااااارب بس هو موضوع مضحك اوى

السنيــــــــــــــــــــــــــــــــــورة
No_name......12

No_name......12

بطاقة الشخصية
أغانى:

مُساهمةموضوع: رد: اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى"   اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" Emptyالجمعة فبراير 19, 2010 5:58 pm

شكرا
حمزه الحديدى
Admin
حمزه الحديدى

أفلام : 378

بطاقة الشخصية
أغانى:

مُساهمةموضوع: رد: اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى"   اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى" Emptyالإثنين فبراير 22, 2010 7:05 am

الله عليك يا حوده والله الموضوع فى الجون وانت زى العسل ويارب ما يحرمنا من مواضيعك

حمزه الحديدى

اتعلم ياد انت وهو ازاى تعاكس البنات " كوميدى"
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سلسلة " لو عايز تحرق دم بنت " " كوميدى "
» أسئلة رخمه مالهاش اي لزمة في الدنيا " كوميدى "
» " حوار بين اتنين سمعهم تقيل " ..كوميدى..
» بعد طول غياب احب شويه افرفش الاحباب" كوميدى"
» مش ذنب الطالب إذا سقط لأن فيه 356 يوماً فقط في السنة "كوميدى"