كلام من القلب
أنت غير مسجل فى المنتدى ارجو التسجيل
كلام من القلب
أنت غير مسجل فى المنتدى ارجو التسجيل
كلام من القلب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

khrata.yoo7.com

الرئيسيةنكته ونكته ..... Emptyأحدث الصورالتسجيلدخول
مرحبا بكم فى كحرتا المديرون(أحمد نبيل وحمزه الحديدى )أرجو التسجيل فى المنتدى وللسؤال على أى أستفسرات أتصل ب0191735862أوعلى البريد الالكترونى sadbird_midoo@yahoo.com
مع منتديات كلام من القلب حياتك كلها دراما
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» هى غلطتى والا الزمن دوم غلطااااااااااااااااااان
نكته ونكته ..... Emptyالخميس نوفمبر 18, 2010 7:45 am من طرف حمزه الحديدى

» ولسه بتحبو ياقلبى
نكته ونكته ..... Emptyالخميس أغسطس 19, 2010 2:55 pm من طرف زائر

» اصعب مافى الحب
نكته ونكته ..... Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:36 am من طرف زائر

» تحدى الحزن
نكته ونكته ..... Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:34 am من طرف زائر

» اكيد هنساك
نكته ونكته ..... Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:27 am من طرف زائر

» مضعفتش قصاده مشافش دموع عينيا
نكته ونكته ..... Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:22 am من طرف زائر

» علمنى حبك ان ابكى
نكته ونكته ..... Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:14 am من طرف زائر

» عن الحب
نكته ونكته ..... Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:11 am من طرف لغة العيون

» خصائص شهر رمضان
نكته ونكته ..... Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 6:50 am من طرف زائر

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
منتدى
ألم عربى وأجنبى
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 24 بتاريخ الإثنين يوليو 31, 2017 8:51 am
سحابة الكلمات الدلالية
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
نكته ونكته ..... I_vote_rcapنكته ونكته ..... I_voting_barنكته ونكته ..... I_vote_lcap 
حمزه الحديدى
نكته ونكته ..... I_vote_rcapنكته ونكته ..... I_voting_barنكته ونكته ..... I_vote_lcap 
حرارة الحب
love with out end
No_name......12
النمر المفترس
لغة العيون
أحمد نبيل
محمد اشرف
BeSoOoOo
تصويت
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط أحمد نبيل أحمد محمد يوسف على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط كلام من القلب على موقع حفض الصفحات

نكته ونكته .....

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
No_name......12

No_name......12

أفلام : 210

بطاقة الشخصية
أغانى:

نكته ونكته ..... Empty
مُساهمةموضوع: نكته ونكته .....   نكته ونكته ..... Emptyالجمعة يناير 08, 2010 5:25 pm

شايف الكئابه على كل الوجوه ......
نكت ويارب تضحك..................

مرة واحد واقف قدام التلاجة بيفتح الباب بتاعها براحة ويقفلة تانى جة صاحبة وقالة لية كدة قالة اموت واعرف مين بيطفى النور من جوة .

صعيدى رايح يتعالج في أمريكا، سأله الطبيب عن الكوي اللي في بطنه: وات إز ذس ؟ ... قال الصعيدى : ذس إز ... تش ... أح.

صعيدى روح البيت لقى مراته مع واحد راح ساحب سكينة و راح يقتله الراجل قاله استنى احنا الكاميرا الخافية مات الصعيدى على روحه من الضحك و قال مش ممكن يا جماعة دى خامس مرة تعملوها فيا و بردو ماتذيعوهاش.

مرة واحد حرامى وخطيبتة قاعدين مع بعض فى البيت فجاة النور قطع خطيبتة قلتلة خد فرصتك سرق الشنطة وجرى.

صعيدي تاه في الصحراء هو وواحد امريكي وواحد الماني لقوا مصباح علاء الدين السحري .... مارضيوش يخلوا الصعيدي هو اللي يدعكه علشان ما يموتش الجني ....... الامريكي دعكه طلع الجني وقال : كل واحد ليه طلبين بس الامريكي انا عايز احدث كمبيوتر في العالم وطياره ترجعني بلدي في ثواني كانت الحاجه عنده ومشي الالماني : انا عايز احدث عربيه مرسيدس وطياره ترجعني بلدي في ثواني كانت الحاجه قدامه ومشي الجني قال للصعيدي: وانت ؟؟ الصعيدي : عايز طبق كشري الجني جابله الكشري وقعد يأكل فيه ............ وبعد لما خلصه الجني سأله : طلبك التاني ايه؟؟ الصعيدي : واحد كمان وحياه ابوك .

عملوا مسابقة للكسل وبعد ماخلصت استضافوا أفضل 3 كسالى وسألوا صاحب المركز الثالث عملت إيه عشان تفوز بالمركز الثالث رد كنت ماشى فى الشارع ولقيت ورقة ب 100 جنيه على الأرض قلت لسة هاوطى على الأرض وأجيبها رحت ماشى وسبتها سألوا التانى نفس السؤال رد : كنت ماشى فى الشارع لقيت رزمة بألف جنيه مرمية على الأرض قلت : لسة هاوطى واجيبها , رحت ماشى وسبتها
سألوا صاحب المركز الأول وانت عملت إيه عشان تفوز بلقب أفضل كسلان ؟
رد وقالهم : لسة هاحكيلكم ؟ راح ماشى وسايبهم.
BeSoOoOo

BeSoOoOo

أفلام : 63

نكته ونكته ..... Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكته ونكته .....   نكته ونكته ..... Emptyالخميس فبراير 18, 2010 6:15 am

ههههههههههههههههههههههههههههههه

والله جاااااااااامده اووووووووووووى

نكته ونكته .....
صفحة 1 من اصل 1