كلام من القلب
أنت غير مسجل فى المنتدى ارجو التسجيل
كلام من القلب
أنت غير مسجل فى المنتدى ارجو التسجيل
كلام من القلب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

khrata.yoo7.com

الرئيسيةادخل وشوف بنفسك Emptyأحدث الصورالتسجيلدخول
مرحبا بكم فى كحرتا المديرون(أحمد نبيل وحمزه الحديدى )أرجو التسجيل فى المنتدى وللسؤال على أى أستفسرات أتصل ب0191735862أوعلى البريد الالكترونى sadbird_midoo@yahoo.com
مع منتديات كلام من القلب حياتك كلها دراما
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» هى غلطتى والا الزمن دوم غلطااااااااااااااااااان
ادخل وشوف بنفسك Emptyالخميس نوفمبر 18, 2010 7:45 am من طرف حمزه الحديدى

» ولسه بتحبو ياقلبى
ادخل وشوف بنفسك Emptyالخميس أغسطس 19, 2010 2:55 pm من طرف زائر

» اصعب مافى الحب
ادخل وشوف بنفسك Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:36 am من طرف زائر

» تحدى الحزن
ادخل وشوف بنفسك Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:34 am من طرف زائر

» اكيد هنساك
ادخل وشوف بنفسك Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:27 am من طرف زائر

» مضعفتش قصاده مشافش دموع عينيا
ادخل وشوف بنفسك Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:22 am من طرف زائر

» علمنى حبك ان ابكى
ادخل وشوف بنفسك Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:14 am من طرف زائر

» عن الحب
ادخل وشوف بنفسك Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 7:11 am من طرف لغة العيون

» خصائص شهر رمضان
ادخل وشوف بنفسك Emptyالأربعاء أغسطس 18, 2010 6:50 am من طرف زائر

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
منتدى
ألم عربى وأجنبى
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 24 بتاريخ الإثنين يوليو 31, 2017 8:51 am
سحابة الكلمات الدلالية
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Admin
ادخل وشوف بنفسك I_vote_rcapادخل وشوف بنفسك I_voting_barادخل وشوف بنفسك I_vote_lcap 
حمزه الحديدى
ادخل وشوف بنفسك I_vote_rcapادخل وشوف بنفسك I_voting_barادخل وشوف بنفسك I_vote_lcap 
حرارة الحب
love with out end
No_name......12
النمر المفترس
لغة العيون
أحمد نبيل
محمد اشرف
BeSoOoOo
تصويت
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط أحمد نبيل أحمد محمد يوسف على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط كلام من القلب على موقع حفض الصفحات

ادخل وشوف بنفسك

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر
Anonymous

ادخل وشوف بنفسك Empty
29052010
مُساهمةادخل وشوف بنفسك

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته علي الناس التمام والعسل

انا اسف ي جماعه النا اتاخرت عليكم بس معلشي بقا شويه ظروف وراحو لحالهم بس المهم الحنا رجعنا للمنتدي تاني

المهم بقا ندخل في الموضوع شويه نكت كده الاول عشان يبقا مزاجك حبو والناس تتبسط

ندخل بقا في الموضوع

[size=12]مره واحد صعيدى سافر مصر إتسرقت المحفظه بتاعته بلغ عنها
فقال له الظابط حاضر حجيبهالك من تحت الأرض طلع الصعيدى
بره لقى الناس بتحفر لخط المترو فقال لهم الهمه يارجاله هى
سوده وفيها سوسته

1· مرة 10 اغبياء بيلعبوا على الطريق الصحراوى واللي تخبطه العربية مرتين يطلع برة اللعبة

· سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا روح امك

· اتنين مساطيل حبوا يسرقوا عماره فقالوا لبعض احنا ناخد العمارة بعيد ونسرقها برحتنا ، فقلعوا الهدوم وقعدوا يزقوا فى العمارة يزقوا ، جه واحد من وراهم وسرق الهدوم ، فواحد منهم بص ورا ملقاش الهدوم فقال له كفاية كدة احنا بعدنا اوى

بلدينا ماسك قنبله وعمال يحدفها من الإيد دى للايد دى ، قابله واحد تانى قال له :يخرب بيتك ولما تنفجر فى وشك ، قاله : ماتخافش معايه غيرها[size=12]

· واحد ومراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب ورقة صحيني الساعه 6:30 علشان عندي شغل ، وحط الورق على السرير ونام صحي الساعة 10:00 فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30 يلا إصحى

تلاتة بلدياتنا راكبين قطار واحد طلع راسه من الشباك جا قطار فى الاتجاه المعاكس طيرها. الثانى طلع ايده جا قطار وطيرها قعد يسرخ و يصوت الثالث قال أخوك راسه طارت ماسمعناش صوته وانت اًُُُُلى ايدك طارت عامل دوشه!!!!!!!

مره واحد احول بيعاكس واحده حوله بيقولها والله انتوا الاتنين احلى من بعض انتو الاتنين زى الامر فاتعصبت وقالت :جرىايه ياشله قليله الادب
مره واحد ابنه بلع فتاحة فكلم الدكتور و قال له ابنى بلع فتاحة فقاله الدكتور اقلبه لحد مأجى و بعدين الرجل كلم الدكتور و قالهماتجيش أنا لاقيت فتاحه تانيه

كان فيه قرية كلها أغبياء وكان فيها حفرة كل الناس بتوقع فيها وبتتعورالعمدة جمع أذكى 3 فى القرية عشان يحلوا المشكلة أول واحد … إحنا نبنى مستشفى بجانب الحفرة الى يقع يدخل يتعالج العمدة …. أنت غبي آوى تانى واحد ….. إحنا نجيب إسعاف بجانب الحفرة الى يقع الإسعاف تشيلة للمستشفى العمدة …… أنت اغبى منة الثالث ……. يا حضرة العمدة إحنا نردم الحفرة دى ونعمل واحدة ثانية جنب المستشفى

بلدياتنا زعلوا من النكت اللى بتتقال عليهم فكتبوا النكت كلها ورموها فى البحر فتانى يوم لقوا السمك كله ميت من الضحك
واحد فشار بيحكي مغامراته لصاحبه الغلس
الفشار : كنت ماشي مره في الصحره طلع عليا اسد فضلت اجري اجري لغايه ما لقيت عماره طلعت فيها
الغلس : يا كداب هو في الصحرة في عماره
الفشار : اه اسف فضلت اجري اجري لغاية ما لقيت شجره طلعت فوقها
الغلس : قال له يا كداب هو في الصحرة في شجره
الفشار : اه اسف فضلت اجري اجري لغايه ما لقيت جراج دخلت فيه
الغلس : يا كداب هو في جراج في الصحرة
الفشار : فضلت اجري اجري لغاية ما أكلني ارتحت ؟

راجل متجوز عنده دولاب فى البيت ممنوع أى حد يفتحه غيره مراته حيقتلها الفضول عاوزه تعرف الدولاب فيه ايه؟ لكنالرجل مش مديها أى فرصة، المهم فضلت طوال عشرين سنه منتظره الفرصه لحد ما فى يوم نسى يقفل الدولاب و نزل ففتحتهفلقيت عشرين ألف جنيه و بيضتين فجريت على جوزها وسألته عن سر الموضوع ده و أصرت انها تعرف فقالها اقولك بستوعدينى انك تسامحينى، قالت أوعدك، فقالها الصراحه انا كنت كل ما أخونك أجيب بيضة و أحطها فى الدولاب، فالست قالت فىنفسها مرتين خيانه فى عشرين سنه ماشى سامحتك بس العشرين ألف جيه دول بتوع إيه قال لها ابدا أنا كنت كل ما اكمل كرتونه أبيعها

ياااااااااااارب الموضوع يعبكو يا جماعه

مستررررررررررررررررررررررررر انتكااااااااااااااااااااااااااااا

مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

ادخل وشوف بنفسك :: تعاليق

رد: ادخل وشوف بنفسك
مُساهمة الثلاثاء يونيو 01, 2010 12:39 pm من طرف لغة العيون
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلو يا عمده وننتظر المزيد
حمزه الحديدى
مُساهمة الثلاثاء يونيو 01, 2010 2:06 pm من طرف حمزه الحديدى
جميل يا عماد
بس انا مش شايف اى حاجه
حمزه الحديدي
Anonymous
مُساهمة السبت يونيو 05, 2010 3:52 am من طرف ????
حنعمل بقا ايه يا معلم وللهي الصفحه هيه الي عملت كده لوحدها

بس يا معلم لو مش عارف تقراها اجي اقراهالك بس كده يعني جيت في جميل علي عيني يا عم حمزه

اه تشكر يا عم عمر

مستر عمده

ادخل وشوف بنفسك

صفحة 1 من اصل 1

مواضيع مماثلة

-
» انواع البنات الهايفه=====اتفرج يالا وشوف اخر التافه ؟؟؟؟؟؟؟؟
» (((طرق مجربة لازالة الفيروسات من جهازك دون برامج ادخل وجرب * التجربة خير برهان *)))